En mycket alert dotter

Nu är Bella helt frisk. Hon har varit lite förkyld av och till samt haft magsjuka en gång sedan hon började på dagis 24 januari. Är väl så det blir när de börjar på förskola. Så säger alla iaf, och jag kan inte annat än hålla med. Men nu är det full fart på piga kvantitet jag lova... Å hej och hå va hon går på! Pratar en massa rappakalja också som ingen förstår. Undrar egentligen vad hon vill få fram?! Vet hon ens det själv. Roligt att höra på är det iaf.

Den här veckan har bara flugit förbi. Ja än är den väl inte riktigt slut än, men det är ju ändå fredag imorgon. På lördag ska jag åka rally!!! Dan Anderssons Minne i Grängärde står på tur. Hoppas på bättre lycka den här gången, gick ju inte särskilt bra i Finnskogsvalsen.

På söndag är det kalas här hemma. Några vänner som kommer för att fira Bella. Och kanske mig oxå?! Bella har ju haft ett kalas redan men det var endast för släkten. Finns ju fler som vill fira henne. Ska bjuda på tårta förstås. Hoppas nu alla håller sig friska så de kan komma!!!
Published with Blogger-droid v1.6.7

Kommentarer

Anna sa…
Kan gissa att det är mkt prat om ingenting just nu :oD
Vänta tills hon blir äldre då är det oxå en massa prat men då försår man vad de säger. Hemma går det i en massa konstiga lego bioncle namn så jag fattar i alla fall inget :o)

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador