Bjuden på lunch

Är du i Karlstad och hungrig? I så fall kan jag varmt rekommendera Vedugnen och deras kycklingrulle. Åt det idag då jag blev bjuden på lunch av Maria på Oljeservice Olsäter (ombud till BränsleCompaniet där jag jobbar). Nu är det ju så att jag slutar på BC nästa måndag så Maria ville tacka av mig. Värmer att veta att man är uppskattad. Tack Maria för en trevlig lunch. Å glöm inte bort att komma på måndag kl 14.30!

Annars var det ovanligt lugnt på jobbet idag. Oroväckande lugnt. Men jag hade att göra ändå. Blev äntligen klar med filen, hurra! Har jobbat med den i ca två månader från och till. Skönt att bli klar innan man slutar.

Frostar av frysen ikväll. Å packar förstås. Sen är det ju Grey´s Anatomy ikväll kl 21.00, det får jag inte missa. Mitt favoritprogram för tillfället. Kolla på det om du inte gör det!

Annars har jag inget kul att berätta. Saknar Elvis... Hoppas han sköter sig hos farmor! Han ska vara där hela veckan. Lägger in ett kort på vovven så ni får se hur han ser ut. Finns ju redan kort på både Freyr och Kotten, men inget på Elvis :(


Tollarlundens Elvis Eminett

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador