Nu får jag skärpa mig!

Här varit extremt dålig på att blogga den sista tiden. Ska försöka göra ett ryck.

För några veckor sen, i mitten på juli var familjen på semester på Gotland. En underbar semester som innehöll allt man kan önska. Sol, bad, sightseeing, god mat och trevligt sällskap. Vi hade lånat Petra och Jörgens husvagn. Funkade hur bra som helst och Bella verkade gilla campinglivet. Så nu har vi investerat i en ganska ny och stor vagn själva så det får lov att bli mer camping framöver. Kul!

Jag har bestämt mig för att flytta Freyr hit till Råda för gott. Har fått en stallplats inte långt hemifrån och det känns bra. Nu slipper jag åka drygt tre mil till stallet!
I sommar har jag ju haft Freyr i ett stall här i Råda också, men inte det han ska bo i framöver. Har varit såå skönt att kunna rida precis när som helst på dagen. När det passat mig bäst.

Idag har Bella och jag varit och firat Colin som fyller två år. Riktigt mysigt kalas nere vid sjön med tårta och saft. Tack familjen Olsson-Ziegler för att vi blev bjudna.
Fler kalas väntar runt hörnet. Bara det passar ska jag åka till Hammarö och fira Melina samt till Forshaga och fira Marie. Tänker ta det under en och samma dag. Flera flugor i en smäll alltså!

Nu blir det att sova, är ju en dag imorgon också, som jag brukar säga till Bella. Natti folket!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador