Födelsedagspresent till Izabella


De här fina namnlapparna har jag just beställt till Izabella. Givetvis kommer det inte stå Sebastian Andersson på dem...
De ska strykas fast på kläderna och ska sitta som berget enligt Glada Grodan som säljer dem. Tyvärr tror jag inte att de hinner komma innan födelsedagskalaset som vi ska ha på lördag. Lilla Busan får väl öppna paketet den dagen det kommer.

Kan vara bra att märka upp alla kläder nu eftersom Izabella ska börja på dagis. Inskolningen startar nu på torsdag. Klockan 09:00 ska vi vara på plats på Förskolan Prästkragen i Råda. Det ska bli spännande att se hur hon beter sig damen. Tror det kommer gå finfint jag!

Igår var Izabella till Hagakliniken i Karlstad för kontroll av ögonen. Hon har ju skelat lite fram och tillbaka och när vi var på kontroll hos BVC sist så tyckte de att det skulle kollas upp. Men på ögonkliniken kunde de inte se att Bella skelade något. Eftersom hon är så liten är det svårt att se och då Daniel skelar så tyckte de att vi skulle kolla upp det igen om ett halvår. Det tycker jag låter bra. Är det fel på ögonen är det bra om de ser det så fort som möjligt. Då finns det större chans att det kan rättas till på ett eller annat sätt.

Just nu är Daniel i Hagfors på möte med föreningarna inför Rally Sweden. Jag sitter alltså här i min ensamhet. Bella sover och det gör nog Elvis med skulle jag tro. Daniel ska ta med pizza hem sedan när han kommer. Jag ska dock inte ha pizza utan idag slår jag till med en räkrulle utan ägg! Mums, som Maria Montazami skulle ha sagt.

Nu ska jag gå och snyta mig och sedan blir det tv:n ett tag tills Daniel kommer hem. Hej!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador