Izabella Kristina 1 år!

Ja tänk vad fort tiden går. Idag fyller vår lilla Busan 1 år. Önskar henne en fin födelsedag med många pussar och kramar!

Hon verkar vara på strålande humör iaf vårt lilla yrväder. Springer runt här i vardagsrummet och pratar, drar ut lådor och svänger med armarna. Undrar om hon själv vet vad det år för dag idag?! Förmodligen inte.

Igår tvättade jag lite kläder. Som vanligt var Izabella med och hjälpte till (not). När jag lade in kläder i tvättmaskinen så drog hon ut dem i samma veva. Till slut var alla kläder på plats och jag startade maskinen. Bella stod intresserad och kollade länge på vad det kunde vara som snurrade runt så. Efter ett tag började jag leta efter hennes napp men jag kunde inte hitta den. Förrän jag skulle hänga upp tvätten... Lilla Busan hade lagt nappen i tvättmaskinen!!! Ja vad säger man?! Hon tyckte väl att den behövdes rengjöras.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN VÅR LILLA SKATT!
Önskar mamma, pappa, Elvis & Freyr!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador