Hjälp, hur ska jag hinna?!

Inte ens en vecka kvar till julafton och jag har bara lyckats köpa två julklappar. En till Izabella och en till Daniel. Vet inte hur jag ska hinna med det här... Viktigast är ju förstås att Bella får sitt :)
Nu under veckan hinner jag inte handla heller eftersom Daniel jobbar em och jag måste hämta Bella direkt när jag slutat jobbet. Jaja, det blir väl jul ändå förstår jag.

Igår fick jag äntligen min efterlängtade ridtur. Det var “bara” fyra veckor sen jag satt på hästryggen senast.Ja så är det när man har familj och jobbar under veckorna. Men jag ska absolut inte klaga. I love it!

Nej nu ska jag kolla in Borgeby Kryddgård på nätet. Ett företag som säljer massa olika kryddor. Jag har beställt av dom under flera års tid. Nu var det dock ett tag sen sist. Spana gärna in deras hemsida: Borgeby Kryddgård
Kan varmt rekommendera dem om ni är intresserade av att fylla på ert kryddförråd. De har även teer, essenser, örter, nötter och lite annat smått och gott.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador