Götenerundan

Japp, då har jag varit och åkt rally igen. Den här gången bar det av mot Götenerundan. Om Kvarnturen var katastrof alla kategorier rally  så var Götenerundan rena drömmen. Bra organiserat, höll tidsschemat, fina sträckor och snabbt ute med resultat. Ja, man kan nog inte arrangera rally på ett bättre sätt.

Vi slutade på en 6:e plats av totalt 20 i klassen. Det får vi vara nöjda med. Det var ganska tight mellan placering 4 och 7, och det gäller att ha marginalerna på sin sida.
Noterna fungerade bra, nu är det bara lite högre tempo och timing som gäller. Och att vi litar på varandra inne i bilen.
SS 3 är både jag och Daniel överens om att vi tappade för mycket tid på. Varför vet vi inte, vi gjorde inte bort oss genom att missa i ngt vägbyte eller så.

Elvis fyllde 2 år i lördags. Tyvärr var inte matte hemma och kunde gratulera förrän på kvällen. Jag slog till med riktigt mycket godis åt tollaren på söndag istället. Å det gick hem! Tänk två år, va fort det går! Nu är Elvis ingen unghund mer nu är han vuxen!

Idag var det tänkt att Louise och Melina skulle komma och hälsa på. Tyvärr vaknade Louise med en hemsk huvudvärk så det blir inget besök. Tråkigt. Men det viktigaste är ju att huvudvärken försvinner. Krya på dej Louise!

Istället planerar jag in en tur till stallet. Annica är inte hemma idag så det passar bra att jag åker och ser till kusarna! Kanske ge katterna mat också... Jag ska kolla med Annica.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador