6 månaders kontroll

Ja, ni läste rätt. Bella är nu 8 månader men på BVC i Hagfors ligger de lite efter. I torsdags var vi där på 6 månaders kontroll. Allt såg bra ut och hon växer som hon ska. Efter sin egen lilla kurva. 64 cm lång och 6980 gram tung var lilla tösen. Äntligen dags att plocka fram kläderna i storlek 68 konstaterade jag.

I lördags var det dags för rally igen. Åkte redan på fredagen och bodde i broders övernattningslägenhet i Linköping. På lördag morgon drog vi vidare till Åtvidaberg där Gruvrundan skulle gå.
rallyt gick väl sådär. Inga problem med bilen eller så men vi fick det inte att stämma körmässigt. Åkte alldeles för sakta. Slutade på en sjunde plats och både Daniel och jag hade förhoppningar om en högre placering med tanke på startfältet. Men, men, det är bara att sadla om och ta nya tag om två veckor. Då är det Rejmesknixen i Askersund som gäller. Brukar vara ett roligt rally så det ser vi fram emot!

Jag har anmält Elvis till MH på Hammarö BK 3 oktober. Och han kom med! Fick veta det igår. Ska bli jättespännande att se hur han reagerar på allt.

Nu ska jag lägga ut lite info på motorklubbens hemsida. Så jag har inte tid att blogga mer. Kram alla!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador