Risgryn

Ja men se på fasiken. Nu förstår jag varför Bella varit så sur och grinig de sista dagarna. Ett litet risgryn har tittat fram. Ja jag har inte sett det än men jag känner det... Undrar hur lång tid det tar innan tanden är helt framme.

Nu är klockan 22 och Bella har just somnat. Kanske ska jag ge henne lite alvedon imorgon innan hon ska sova. Då kanske nattningen går bättre. Så här krånglig har hon aldrig varit tidigare. Måste erkänna att det är lite jobbigt...
Published with Blogger-droid v1.5.9

Kommentarer

Anonym sa…
God idé det där med alvedon. Håll utkik i blöjan också. När Melina fick de första tänderna vart bajset jättefrätande så det röda var där på två sekunder! Säg till i så fall. Jag vet en jättebra salva.
Kul att det fungerade med bild också! Synd att det är så krångligt att kommentera bara...
Ja Alvedon är en räddare. Bella vaknade ivår vid 23 och var jätteledsen. Jag gav henne en dos Alvedon och sen somnade hon och sov hela natten som tur var.

Bra tips att hålla koll i blöjan... Vad är det för salva du har? Jag har Inotyol här hemma, funkar det tror du?

Vad menar du med att det är krångligt att kommentera?!

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador