Alldeles för länge sen...

Har blivit så dålig på att uppdatera min blogg. Vet inte varför, tiden finns ju där. Problemet med att när det var så länge sen man skrev sist är att man inte vet vad man ska skriva om. Vad ska man berätta av allt som hänt sedan sist?! Skiter i det som var längre tillbaka och koncentrerar mig på nu och gårdagen...

Igår följde jag med Annica till Sunne. Hon skulle till öron-näsa-halsmottagningen och göra en allergitest. Nervöst! Tänk om Annica är allergisk mot hästarna? Allergitestet visade dock inget – ja att Annica inte är allergisk mot nåt. Underbart!
Efter testet följde vi med Annika och Lotta till “Saffran & Vitlök” för att käka lunch. Potatis och köttfärslimpa med oliver och feta. MUMS! Det var riktigt gott. Bella som var med mumsade och åt hon med.

Bella fick av sin gammelmoster tillika fadder Annika världens finaste tröja. Ska ta kort på den så ni får se. Den passade perfekt och Bella blev jättefin i den. Tänkte fota när Bella har den på sig förstås. Blir ju lite roligare så. Men just nu är Bella på dagis så fotandet, ja det får vi ta först i eftermiddag/kväll.

Vädret har varit fint de sista dagarna, ja igår var det väl så där men det märks nu tydligt att våren är här. Hela familjen har passat på att vara ute så mycket som möjligt. Bella tycker det är superkul! Hon har lärt sig att krypa i trappor. Både upp och ner faktiskt. När hon ska ner kryper hon baklänges... Smarta unge! Verkligen skönt att Bella kan vara ute så mycket. Dessutom blir hon trött av att röra sig så mycket och få frisk luft så hon somnar som en stock på kvällarna. Perfekt tycker mamma och pappa!

Idag ska jag ev till http://www.rallyboutique.com/ och kolla på ny rallyoverall. Det har kommit nya regler och ingen av mina två overaller är godkända. Surt sa räven. Nu blir det att införskaffa ny. Vet inte riktigt vad de kostar men skulle gissa på 3000-4000 kronor. Daniel Johansson som jag åker med har heller ingen godkänd overall. Vi hade tänkt köpa lika så vi matchar. Ska ju se snyggt ut också!

Nu hör jag att tvättmaskinen är klar. Lika bra att ta tag i det på en gång. Här ska hängas tvätt. Basta!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador