Äntligen en cykel!

Kolla, kolla, kolla vad jag har fått!!! En helt ny cykel modell kärring. Precis vad jag önskat mig. Här ska nu trampas, hihi. Nu saknar jag bara en barncykelsits till Bella men det är på g.

Igår var en underbar dag. Inleddes med en promenad m hela familjen. Fikastopp vid Råda Rasta med kaffe och mjukglass. Sen hem och besök av mor och far. Kaffe och tårta. Snabbt i väg till Granbergs Sport för att köpa cykel. Efter det följde Bella med hem till mormor och morfar för övernattning. Daniel och jag åkte till Bruksmästarn för att äta god mat. Dock STOOR besvikelse. Alldeles för små portioner och smaklöst. Fy bubblan!!! Kommer dröja innan jag besöker det stället.
Published with Blogger-droid v1.6.8

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador