HP o BIM

Ja då var utställning till ända. Å jag kan säga att jag är nöjd. Mycket nöjd. Elvis skötte sig jättefint både i och utanför ringen. Kul att träffa så mycket trevligt folk också. Vill skänka ett särskilt tack till min vän Marie för all hjälp och stöd under dagen. Du är guld värd. Å tack för presenten :) Bild på Elvis och rosetter kommer...
Det blev alltså HP (hederspris) och BIM (bäst i motsatt kön) för Elvis. Han blev slagen av en mycket fin och trevlig tollartik som kallas för Tråålla. Trevlig matte hade Tråålla också. Kul att folk är hjälpsamma och intresserade när man är ute så där. Nu är jag en erfarenhet rikare och jag måste erkänna att jag fick lite blodad tand. Kommer att ställa Elvis fler gånger framöver. Nästa inplanerade utställning är i Karlstad 28 mars. Då får vi ta nya tag!

Idag har jag varit på Tupperware-party hos Anna i Råda. Herregud va mycket finurliga saker de har. Orkade inte hålla mig utan beställde ett tårtfat m lock och en fiffig burk som man lätt som en plätt hackar lök i. Var nämligen knivar i burken så det var brar att vrida på locket några gånger så var löken biff, hehe!! Ordbajs...

Imorgon ska jag ut å åka. Hälsingerallyt går av stapeln på lördag men eftersom det är ca 40 mil till Hudiksvall så åker vi redan på fredag. Ska bli spännade, verkar vara fina vägar. Första sträckan blir ett riktigt mandomsprov, den är hela 4,5 mil lång. Herregud! Det gäller att ha tungan rätt i mun och orka babbla noter hela sträckan!
Nu ska jag packa inför morgondagen, rasta Elvis å sen krypa till kojs!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador