Idag är det kalas!

Idag kommer släkten och firar mig. Å vad betyder det? Jo PAKET!!! Det är bland det roligaste jag vet, ja att få paket alltså. Men självklart är det kul att få besök också. Jag och Elvis har just gjort klart tårtan. Blir fyllning med chokladpudding och marsánsås. Som garnering geléhallon och riven choklad. Elvis hjälpte till med det som han kan å det som han är bra på, nämligen att slicka bunkar, hehe. Hoppas verkligen den smakar gott.
Daniel har åkt till Sunnemo för att kolla på några som skulle åka på isen. Han lovade komma hem i tid innan främmaten kommer. Första sittningen är klockan 14, sen blir det en klockan 16 också. Vi har ju inte så mycket plats här på Ängfallhedsvägen 5 så vi bestämde oss för att dela upp bjudningen lite. Först kommer min släkt och sen kommer Daniels. Så får det bli!

Igår var jag till stallet. Är så kul för nu har Annica fått skor och snösulor på sin arab Nelly. Vi har longerat och tränat hästarna i två dagar tillsammans. Jättekul. Å jag fick många tips om hur jag kan öva Freyr med hjälp av horsemanship. Intressant! Å Frejsan verkade tycka det var kul. Han var på alerten må jag säga, hihi.

Här kommer video på både Freyr och Nelly Grey!

Kommentarer

Anonym sa…
Fick du något spännande i födelsedagspresent?

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador