Nervös

Imöra ska Freyr till ATG-kliniken i Karlstad för koll. Han går inte rent med bakbenen, tar inte för sej som han ska. Jag hoppas verkligen inte att det är nåt allvarligt med min käre kuse. Så håll en tumme för mej och Freyr. Klockan 09.15 ska vi vara där och som tur är följer Annica med mej dit. Sällskap är ju aldrig fel?!

Igår åkte jag till stallet efter att ha ätit lunch – potatis och fiskbullar i dillsås. Jag och Annica förberedde för årets hö, flyttade det gamla som vi har kvar av och gjorde fint i ladan. Så nu är det bara att vänta på leverans! Hoppas det är fint hö det vi får, har beställt det i Ekshärad.

Ska till stallet idag med efter lunch är det tänkt. Jag och Annica har gjort upp att vi ska träffas klockan 14.00. Idag måste hästarna få röra lite på sej. Ska longera båda två tänkte jag. Vågar inte rida Freyr så mycket nu när jag inte vet om det är nåt galet eller inte i bakbenen. Bättre att ta det lite lugnare men ändå hålla igång honom. Å då är ju longering perfekt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador