Mysigt

Idag har jag tillbringat mycket tid i stallet. Jag och Linda tog en långtur med hästarna på en si så där två timmar. Underbart! På slutet bytte vi hästar och oj va ovant det var att rida stort varmblod... Men det gick bra och Abbey var mycket rolig att rida. Tror vi kommer byta häst fler gånger. För Linda var det en upplevelse att få tölta.

På eftermiddagen när jag hämtat Izabella på dagis åkte vi till Hagfors och hälsade på morfar. Han blev så klart glad över så fint besök, hihi. Passade även på att kolla in Margot Lövstrands konstutställning på stadshuset. Såå fina tavlor!

Väl hemma åt vi mat tillsammans hela familjen. Efter det blev det paltkoma och vi hamnade alla tre i soffan. Jag fick killa Bella under fötterna. Det tycker hon verkligen om. Hon kom med så sköna kommentarer så det kom en liten glädjetår från mitt öga. "gott" så hon först, följt av "mysigt". Ja hon är inte så gammal än Bella, bara 20 mån men hon är verkligen med vad gäller talet. Och hon är så smart!!! Vår underbara dotter.

Nu sitter jag här ensam framför tvn. Daniel har åkt till jobbet och Izabella sover. Ska kolla lite på dumburken, men ganska snart blir det nog sängen för min del!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador