Vila i frid

Bellas gammelfarmor Margit har somnat in. Hoppas hon har det bra där hon är nu. Vi kommer sakna dej Margit!
Jag är ändå glad att Bella hann träffa henne även om hon kanske inte kommer att komma ihåg henne när hon blir äldre. Farmor kallade hon Margit. Nu blir det en jobbig tid ett tag framöver. Sorgearbete och begravning så småningom.

De få är jag hade privilegiet att lära känna Margit tackar jag för. Kände att jag kom henne ganska nära och vi pratade ofta om gamla tider. Margit var ju nära vän med min egen farmor och det var roligt att höra Margit berätta om deras ungdoms dagar.
Du fattas oss Margit!!!

Idag har Bella ramlat på dagis och slagit i bakhuvudet. Det hände när jag skulle lämna henne i morse. Hon grät ganska länge (för att vara Bella) och jag blev förstås orolig. Men det verkar ha gått bra. Otroligt vad mycket de ändå tål de här små...

Nu är klockan snart tjugo i elva på kvällen så det är bäst att jag försöker sova lite. Är ju en dag imorgon också, som jag alltid säger till min underbara dotter! Natti folks...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador