Småbarnsrytmik

Idag har ju Bella varit ledig från dagis. Så då var vi ju tvungna att hitta på något. Det slutade med att vi åkte på småbarnsrytmik till Sunnemo. Där träffade vi goa Linda och hennes lilla Elias. Kul att se dem, det var ett bra tag sen.

På eftermiddagen när Daniel kommit hem från jobbet passade jag på att åka till stallet en sväng. Skönt att få lite egentid. Bella är ju med till stallet ganska ofta och det blir lätt lite stressigt då. Hon är ju överallt! Fast hon tycker det är riktigt kul hos hästarna och det tycker jag är toppen. Kanske blir hon en liten hästtjej?! Jag hoppas på det!

Nu ska jag titta lite på dumburken innan jag kryper ner i sängen bredvid sambon!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador