Vad har jag gett mig in på?

Söndag morgon. Strålande höstväder ute och jag har kommit på att det här med blogg måste testas. Går in med öppna sinnen. Vem vet, antingen så fastnar jag väl i blogg-träsket eller så skiter det sig totalt.
Har i alla fall uppfattningen att jag har något att skriva om. Om det är intressant för andra vet jag däremot inte. Formodligen inte! Strunt samma, nån stackare kanske hittar hit. Om inte annat för att följa min nyinköpta tollare Elvis framfart. Har en känsla av att det är den rödfärgade vilden som kommer att dominera inläggen på bloggen. Tillsammans med Freyr förstås! Ja, det är min islandshäst det.

Kommentarer

Anonym sa…
Ja, nu är du fast i träsket också. Jag ska visa dig hur man bloggar från telefonen också. Det är kul! Du kan man skicka text och bild samtidigt...
Vad kul att jag kan följa dig nu när du flyttar från stan... *snyft* Men tro inte att du blir av med mig så lätt inte. Jag kommer snart och hälsar på dig!
Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador