Förmiddagspromenad

Mulet och grått ute helt plötsligt. Var tog det fina vädret vägen???
Nyss hemkommen efter en liten promenad på Gubbholmen. Gissa om Elvis tyckte det var lajbans att springa lös? Var noga med att kolla så det inte kom några andra folk eller hundar innan jag släppte honom. Det går inte att lita på den lilla grabben än ;)
Änder intresserar honom dock inte har jag lärt mig idag. De skiter väl ja i, tycks han säga. Mycket roligare att springa efter gubbar som kommer på cykel, hehe. Men ajabaja säger matte då!
Nu ska Elvis å ja ta igen oss lite innan vi åker till stallet. Har inte bestämt mig än för om jag ska ta med både Freyr och Elvis på gemensam promenad eller inte... Hur jag gör, ja det får ni veta senare.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador