Igår fick jag efterlängtat besök

Igår kväll kom min kille Daniel ner till Karlstad. Han skulle hämta Elvis och passade på att stanna till imorse. Toppen tyckte jag! Inte så dumt med sånt celebert besök :)
Kändes desto tommare och tråkigare idag när jag kom hem. Inte en levande själ i lägenheten. Bara massa flyttkartonger som står överallt.

På lunchen idag var jag till IKEA och köpte flera blå kassar att packa kläder i. Nog för att jag gjorde en jätte-urrensning förra veckan, men massa kläder är det! Passade även på att gå in på systemet å ta vinkartonger. Perfekt att ha glas i. Tack för tipset Anna!

Nej, det här går inte. Jag måste forsätta med packandet. Ingen rast och vila här inte. Måste ju blir klar till på lördag för då bär det av. Äntligen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador