Borttappad socka sökes

Någon som sett en rosa- och blårandig socka? I så fall hör av dig till mig, den är förmodligen min. Skulle som vanligt åka till stallet direkt efter jobbet. När jag står där inne på toaletten å byter om upptäcker jag att min raggsocka är försvunnen. Var i hela friden kan den ha tagit vägen??? Måste ha tappat den när jag gick från lägenheten och ut till bilen i morse. För jag kan då inte hitta den någonstans. :(



Gosade lite med Freyr idag. Lite skeptisk var han i början. Trodde väl att jag skulle ge honom medicin igen. Men när han sedan upptäckte att jag inte hade nåt i handen blev han lite mer vänligt inställt. Många pussar på mulen blev det. Ja, jag får nöja mej med att pussa på Freyr när inte Daniel är i närheten, haha.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador