Ett gott skratt förlänger livet

Måste bara lägga in ett kort på min svåger Eric. Kolla in de läckra långisarna!!! Jag höll på att dö av skratt en hel kväll när jag såg honom i dessa underbara tights i kulören lila eller plommon (eller va fasen ni kallar färgen...) Funderar nu på om jag ska köpa kalsipperna av Eric... De är ju bara ett måste i kommande vinterkollektion :)


Idag har jag återigen bakat. Två sockerkakor blev det. Gött att ha i frysen om man får främmande nån gång. Så nu vet ni att kommer ni till oss för att hälsa på finns det hembakat bröd!!! Förstod du vinken?!
En halva hade jag dock med till pappa i eftermiddags :) Det var uppskattad må ni tro.


Imorgon ska jag äntligen hämta hem Freyr! Ska bli helt underbart att kunna rida varje dag om jag har lust. Har lite dåligt samvete för den stackars pållen. Han har inte direkt fått nån motion de sista veckorna... Men nu ska det bli ändring på det. Freyr får ju nya skor med snösulor och brodd imorgon innan vi åker med. Det blir grejer det. Nu är det bara att ösa järnet med farbror Freyr :) Bäst att krypa till kojs nu, ska åka 06.30 härifrån imorgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador