Ikväll blir det party!

Nu undrar ni väl varför jag skriver så tidigt en lördagmorgon? Jag och Daniel åt potatisgratäng och en god köttbit igår kväll. Kollade lite på tv å drack lite öl och vin. Sen somnade vi båda i soffan framför tv:n! Inte helt otippat när det gäller oss om man säger så. Jag har just blivit väckt av Elvis som var nödig å efter att ha fått lite frisk luft kände jag att det var ingen idé att lägga sej tillbaks. Är ju van att gå upp vid den här tiden på dygnet numer.

Idag blir det alltså bowling i Karlstad. Tänkte ta en liten matbit före det. Ska bli trevligt, hoppas jag! Åker till Forshaga vid 13-14tiden hade jag tänkt, då får vi lite tid där innan vi måste åka in till stan. Vet ännu inte riktigt vad jag ska ha för kläder på mej... Jobbigt det är det där med vad man ska ha på sej. Tror att det lutar åt tights med shorts och något linne. Fast än finns det massor med tid till att ångra sej! Håll nu en tumme för att jag åtminstone gör en strike ikväll :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador