Fredagsmys


Izabella sover och Daniel är på svensexa. Då passar Elvis och jag på att mysa. Ordentligt! Thaimat, dricka, godis och snos i soffan. Inte alls dumt :)

Imorgon ska jag hjälpa till på lydnadstävling. Ska bli spännande att se många duktiga ekipage. Men det är bäst att ta på sig ordentligt med kläder. Det är kallt ute nu så jag räknar med det samma imorgon.
Var för övrigt till klubben idag och tränade med Elvis. Vi har fått i läxa att leka och busa. Så det är bäst att göra som man blir tillsagd, hihi. Verkar iaf som vi har knäckt koden vad gäller Elvis och belöning. Bus som gäller! Håller nu på att bygga upp vårt förhållande så vi är i ett känsligt läge. Gäller att få en bra grund så vi kan använda buset som belöning sen när vi tränar lydnad. Det ska nog funka...

Nu ska jag nog faktiskt gå och knyta mig trots att kvällen är ung. Natti alla!

Published with Blogger-droid v1.6.4

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador