Kurs med Elvis

I lördags vår jag på kurs med Elvis. Tävlingslydnandskurs. Skitkul! Jag är jättetaggad att på allvar träna lydnad med tollaren. Men det kommer inte bli helt enkelt. Det största problemet är att få bort allt nosande och hitta en belöning som funkar ordentligt. Som det är nu finns det inget som Elvis skulle göra ALLT för... Men jag hoppas och tror att jag tillsammans med de duktiga instruktörerna ska hitta den belöningen... Ser fram emot nästa träning som blir först om nästan två veckor. Ska träna lite hemma innan dess.

Bella är nu helt frisk från förkylningen förutom att hon fortfarande är lite snorig. Sov hela natten igenom igår för första gången sedan hon blev frisk. Riktigt skönt!

Igår var det inget babysim och det var nog bra med tanke på smittorisken. Vill inte att hon ska bli sjuk direkt nu när hon äntligen frisknat till. Men bada gör hon förstås ändå. Här hemma. Men det är ju någonting helt annat. Hihi, hon plaskar och tycker det är såå kul. Min goa tjej.

Vill så här på kvällskvisten skicka en stor kram till Melina på Hammarö som här fått vattkoppor. Krya på dig tjejen! Hoppas du blir frisk snart.
Published with Blogger-droid v1.6.4

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador