Nytt utseende!

Har ändrat utseende på min blogg idag. Så då är det ju klart att jag måste göra ett inlägg. Var lite trött på den cerisa färgen. Så nu blir det tråkigt beige istället!

Izabella var till BVC igår och träffade läkaren. Hela fem minuter tog det... Han gick två varv runt min lilla prinsessa och kollade hur hon följde med blicken. Sen skrev han remiss till en ögonklinik i Karlstad. Inom två veckor ska vi få brev från dem och sen får vi se när vi får förära dem ett besök. Blir nog inte i år skulle jag tro.

Idag var det tänkt att min kompis Marie Nyberg skulle komma på besök. Men så blir det inte. Hon har haft lunginflammation och är inte riktigt kurant än så vi får ta besöket lite längre fram. Tråkigt, men det viktigaste är att hon blir frisk. Kram till dej Marie! Ännu en till som är sjuk... Annica ligger i feber och är inte alls pigg. Så igår var jag till stallet och fixade hästarna. Ska göra det idag med. Annica, du tar det lugnt!!!

I söndags var hela familjen till badhuset i Hagfors. Kul att Daniel följde med! Vet inte vem av Bella och Daniel som var vildast i vattnet. Roligt hade vi alla tre iaf! Får göra om det.
Efter badet åkte vi till gammelfarmor Margit och hälsade på. Hon blir alltid lika glad när vi dyker upp. Sen snabbt hem och lagade mat. Klockan 18 kom Petra och mamma till oss. Möte med motorklubben här hemma. Ja, det var väl inget riktigt möte, de skulle kolla igenom utbetalningar och ersättningar från Rally Sweden. Petra hade med sig Albin. Han är så go. Hade med leksak som Bella fick ärva från honom. Å han blev så exalterad att han satt vid leksaken heeela kvällen, hihi. Mötet drog ut på tiden och lille Albin somnade tillslut i soffan bredvid Petra. Liten stackare!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador