Idag kommer tollaren hem!

Ska bli såå skönt att få hem Elvis igen. Det är ju så att man saknar honom otroligt mycket när han är borta. Min goa vovve!

Hade tittöl för Bella igår kväll. Ann-Marie, Eva-Lill och Carola kom på kaffe och tårta. Vi hade träffen på Ettan eftersom det är så himla trångt här hemma. Bella och jag promenerade dit och hem, det var inte så dumt.

Longerade Freyr när jag var till stallet igår eftermiddag. Han gick jättebra. Idag tänkte jag att jag skulle rida kusen i paddocken. Mjuka upp honom lite och se så alla knappar sitter där de ska, haha.
Annica gjorde lite horsemanship-övningar med Mio. Tror det gick bra. Innan det pysslade hon lite med lilla Teddy. Gjorde honom ren och fin för idag kommer veterinären och ska göra konturdiagram och vaccinera honom. Hon longerade även skäcken för första gången igår. Jag tycker det gick bättre än väntat. Han har ju aldrig varit med om det tidigare och när han väl förstod så...

Dopklänningen kom igår också måste jag berätta. Jag är jättenöjd med den. Hoppas den passar! Dopet är ju först om drygt en månad så Bella hinner växa lite till. Men jag tog storlek 3-6 månader så den lär sitta perfa på den lilla damen. Klänningen var något gulare i nyansen än vad jag föreställt mej. Först tyckte jag den såg jätte-gul ut men nu tycker jag det är helt ok. Daniel däremot skrek rakt ut. En dopklänning ska vara VIT! Nåja, han får säga vad han vill, han kunde ha varit mer intresserad när vi valde klänning i så fall tycker jag. Karlar!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador