En alldeles egen pool!

Ja det är varmt. Både ute och inne. Vi ska inte klaga egentligen men nu börjar det bli lite väl hett. Kvavt är det också. Inte lätt att vara liten nu och inte förstå att man måste dricka mycket. Det har gått ganska bra med Izabella ändå tycker jag. I flera dagar har hon mest varit nakenfis. Med blöja på ibland.

Hon har fått en fin present av mormor. En egen liten pool som hon kan plaska i. Den har kommit väl till pass nu när det är så varmt. Verkar som tjejen tycker det är kul att bada. Se bilderna som pappa tagit!

042

035

037

040

041



Jag, Bella och mormor var till Karlstad igår. Passade ju ganska bra när det regnade för en gångs skull mest hela dagen. Först var jag till Hööks och köpte tjärsalva, flughuva och flugmedel till Freyr. Sen gick vi bara tvärs över vägen och kom till Mio Sonnelids. Mormor skulle beställa tyg till stolarna i köket. Inte billigt, 500 kr för varje stol. Och mormor har sex stolar!

Efter Sonnelids satte vi kursen mot Bergvik. Var ganska mycket folk där, berodde väl på det dåliga vädret. Började med en fika och lunch till Bella. Gick finfint. Sen började vi springa i affärer. Bella skötte sej exemplariskt! Så bra nu när hon kan vara i sittdelen på vagnen. Så kan hon se så mycket mer. Blir inte så fort uttråkad! Mormor och jag handlade en hel del. Jag fick mej ett par vita tajta jeans, Bella massa kläder och mormor också! Hittade så söta små ridbyxor (fejkade förstås) som jag köpte till Izabella. Tog storlek 74 så hon kan inte ha dem än. Men till vintern, när hon är runt året skulle jag gissa på. Efter att ha traskat runt på Bergvik bra länge åkte vi till IKEA. Hittade allt bra saker där också, men som vanligt gick klockan alldeles för fort. Vi hann inte med IKEA så som vi önskat. Elvis var ju ensam hemma och Bella började bli trött. Tror vi var hemma någon gång mellan åtta-halv nio.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador