Ladies Night!

Igår var jag och fem andra tjejkompisar på Ladies Night i LLLA, Karlstad. Träffades hemma hos Liselott i Råda där vi åt pizza och värmde oss på annat sätt, ja vissa gjorde i alla fall det. För mej blev det Coca-Cola. Bussen hämtade upp oss 18:15 med destination Karlstad. Väl på plats hämtade vi ut den utlovade t-shirten, ja den var faktiskt riktigt snygg. Efter att ha läskat oss ytterligare var det dags att ta plats. Fick bra sittplatser på vänster sida om scenen men jag tyckte sätena var lite väl hårda. Fick ont i röven så jag visste inte riktigt hur jag skulle sitta på slutet. Å det var jag inte ensam om att tycka, Nina hade också hon rövont, haha. I vilket fall som helst så var showen skitbra! Å vilka killar sen! Matte (från Bygglov) är i alla fall min favorit, det vet jag. Å inte visste jag att han skulle vara med?! Kan tänka mej att åka på den även nästa år om den kommer till Karlstad. För er som inte har varit på Ladies Night – köp biljett till nästa år vet ja!

Idag har jag inte så mycket på agendan. Ska till stallet och motionera kusen är det tänkt. Sen i eftermiddag ska vi till svärfar och äta mat, vad det blir vet jag inte. Men Ola är duktig på att laga mat så jag är inte ett dugg orolig över att jag kommer att gå hungrig därifrån. Hans hemmagjorda köttbullar hör till mina favoriter, kanske blir det det idag?!
Ska försöka hinna med att kolla på film idag med. Daniel hyrde “Män som hatar kvinnor” igår. Den vill man ju inte missa att se! Ska vara himla bra säger de som sett den. Har ju läst boken och den gillade jag skarpt.

Kommentarer

Anonym sa…
Trillade in via Google Blogg-sök :)

Jag har också lite foton från Ladies Night om du vill se :)

http://spindeltjejen.wordpress.com/2009/09/27/ladies-night-karlstad-19-september-2oo9/

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador