Älgjakt imöra!

Ja, då ska man på älgjakt imöra då. Det kommer att bli spännande. Hoppas de skjuter någon älg nu då. Skulle ju göra reportaget gott, hehe. Mormor har tagit ledigt från jobbet för att passa Izabella. Tusen tack! Vad gjorde jag utan dej mamma?! Daniel jobbar ju natt den här veckan så han ligger och sover som bäst när jag åker, ca 06.40. Ska vara vid slaktboden i Skoga klockan sju. Jag har tagit fram varma kläder så förhoppningsvis ska jag inte frysa. Får varma mig med hett kaffe annars. Har fått order om att ha med en rejäl matsäck, så det får jag väl oxå ha!

Idag är Izabella 9 månader gammal. Oj, va fort tiden går! Hon har två tänder (ja de är inte framme helt än) och går nog snart. Krypa gör hon inte alls, det hoppar hon över. Skulle väl ha krupit vid det här laget annars? Grattis säger vi till Krusmynta Makadam, hihi.

Nej nu är det bäst att slå igen ögonen för idag. Blir en låång och händelserik dag imorgon. Natti natti alla vänner!
Published with Blogger-droid v1.6.0

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador