Grey's Anatomy

Har just kollat på veckans avsnitt av ovanstående serie. Det är ju bara såå bra. Förra veckan missade jag det, satt och skrev reportage då. Men nu fick reportaget vänta till efter programmet. Så det är dags för mig att sätta mig i skrivarstugan nu alltså. Vill bara blogga lite lite till, hehe.

Idag har jag varit till stallet en sväng. Longerade Freyr och han gick jättefint. Elvis var med och sprang runt runt. Vilken dum jycke. Haha. Tränade lite med Elvis här ikväll. Kattmat som belöning funkar kanon! Nu kommer han faktiskt tillbaka med apporten om jag tränar inomhus. Har inte övat in avlämningen än, tar lite i taget. Men jag är faktiskt förvånad va snabbt det har gått framåt. Duktig kille!

Nej nu går det inte att sitta här och såsa längre. Dags att skrida till verket. Jobba, jobba, jobba!!! Go natt vänner, kram.
Published with Blogger-droid v1.6.3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador