Sen hälsning från Izabella

Ja nu sover förstås min lilla mumsa... Detta spelade jag in igår förmiddag. En pigg och glad liten tjej, eller hur?!

Idag har Izabella varit med mig och gjort intervju. Måste erkänna att jag var en smula nervös innan. Skulle hon sköta sig eller krångla under intervjun? Men hon var såå duktig så. Gick riktigt bra, var bara på slutet hon tyckte det var tråkigt.
- Hallå! Jag vill upp, inte sitta här och ha tråkigt!!!

På eftermiddagen tog vi en promenad jag, Bella och Elvis. Stannade till vid Anna och fick henne och Java med oss till Åhströms där vi handlade lite.

Jävlar, nu kom jag på... Jag här glömt ta upp kycklingfilé ur frysen till imorgon. Ja ja, får göra det direkt jag stiger upp ur sängen. Ingen panik!

Nu ska jag sova. Ser fram emot att vakna till fram på småtimmarna när Daniel kommer hem och kryper ner i sängen :)
Published with Blogger-droid v1.6.0

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador