Hälsning från Linköping

Ligger i en soffa i ett vardagsrum ganska centralt i Linköping. Tror jag. Ja, att jag ligger i en soffa, det är solklart. Men om det är centralt i Linköping, det är jag inte riktigt saker på... Nåväl, det har ringa betydelse.

Har ikväll ätit Sveriges godaste pizza. Ja, jag vågar faktiskt sticka ut näsan och påstå det. Är ni i Linköping måste ni bara käka på Pizza Express. Bottnarna är krispiga och goda och fyllningen
smakar mumma i gommen.

Imorgon är det rally som gäller. Marknadsnatta i Skänninge och det ska bli superkul. Först var jag lite orolig över att det skulle vara snö ute på sträckorna men säkra källor dementerar de uppgifterna. Underbart. Imöra blir det åka av!
Published with Blogger-droid v1.6.3

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador