Sen kväll och dags att sova

Jaha, vad har jag gjort idag då?! Var hemma hela förmiddagen. Daniel var iväg på ett möte så när han kom hem kl 13 stod maten på bordet. Spaghetti och köttfärssås blev det idag. Gött det! Så fort både Bella och jag var mätta i magen satte vi oss i bilen och åkte till stallet. Ja, det var meningen att Bella skulle med dit men vi fick syn på morfar efter vägen så han var snäll nog att ta hand om Decibella.

Hästarna gnäggade glatt när jag kom in i stallet. Lite käk är alltid välkommet. Mockade och gosade lite med Freyr innan jag åkte "hem" till Dalen. När Bella sov passade jag på att åka till Julias, en butik som har barnkläder. Köpte två bodies och ett par byxor till Bella Bus. Snygga! Hoppas Izabella tycker det också, haha.

Ikväll har jag inte gjort mycket. Tränat lite med Elvis och glott på tv. Nu känner jag att jag är himla trött så det är väl lik bra att jag stänger igen de där två blå. Natti vänner!
Published with Blogger-droid v1.6.0

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador