MH

Ja då har Elvis gjort MH. Gick inte vidare bra, han var mest intresserad av att nosa. Hela tiden! Därav blev bedömningen inte så bra. Matte är aningens besviken... Fick rådet att kastrera Elvis, då kanske han får lättare att fokusera på mig och det som händer runtomkring. Ja, jag får ta mig en funderare på det där, men troligen blir det att knipsa kulorna på killen. Fick iaf godkänt på skott och det är bra!

Idag ska Bella och jag på babysim. Ska strax åka, bara hon vaknar. Ingen brådska än... Just nu ligger Bella och Daniel och sover. Pappa-mys så här på eftermiddagen. Jag har lite egentid och passar på att blogga, hihi. Ligger i soffan och gör det, inte så dumt.

I lördags var jag till Nora och åkte rally. Riktigt jävla kul var det! Ledde inför sista SS, men då tog vi i lite väl mycket och åkte rakt i ett vägbyte. Tappade massa tid och slutade till slut på en tredje plats. Pokal med hem alltså!
Published with Blogger-droid v1.6.0

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador