Full rulle

Idag är det en hel del på agendan. Daniel har redan åkt till motorklubben. De ska flytta till den nya lokalen idag är det tänkt. Själv ska jag göra tårtor, laga mat, hämta grejer på 5:an, hälsa på Freyr och ja... Lite mycket som måste göras idag. Så det gäller att ha ett bra tempo genom hela dagen, haha.

Var till församlingshemmet igår och kollade hur det såg ut. Fick nycklarna så det blir att åka dit ikväll och duka. Skönt om det är klart för morgondagen redan ikväll! Det kostade inget att låna lokalen och det var ju toppen! Helt ok var det där också. Ljust och rymligt. Inte så länge sen de renoverade så det kommer att bli bra där! Det är jag helt övertygad om.

Mamma och jag var också till ICA Indianen i Ekshärad och handlade. Blev en hel del kan jag säga. Haha, hela kundvagnen var överfull! Men hem kom vi med alla saker. Så idag blir det till att göra pastasallad med kyckling och lite annat gott. Hoppas det ska falla alla i smaken!

Nej nu måste jag göra mej i ordning här och åka till Hagfors. Har som sagt en del att stå i. Håll tummarna för att solen tittar fram imorgon, eller att det åtminstone är uppehållsväder.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador