Nu är Izabella Kristina döpt

Igår var det dop. Ett jättefint sådant blev det. Prästen Monika Drewes fick äran att döpa vår dotter. Åh vilken präst! Hon var såå duktig. Många som kom fram till oss sen och sa det. Kul. Är ju bra när de är så spontana och glada. Hon pratade verkligen från hjärtat under hela ceremonin. Å att Bella sov sig nästan genom hela dopet gör inget. Haha, hon vaknade inte ens när prästen hade vatten på hennes huvud. Vår goa lilla tjej! Hon hetsar inte upp sej för mycket inte!
Några bilder tog jag inte, hade inte med mej kameran ens... Men det var andra som tog, morbror och Louise till exempel. Ska bli spännande att se bilderna sen! Lägger upp på bloggen när jag får dem.

Idag är jag trött. Inte så konstigt, det gick i en himla fart igår. Men det är tur att jag har så mycket hjälp. Särskilt tack till mina föräldrar och till Izabellas faddrar Annika och Mats Sundgren. Utan er hade det inte gått. Vill också tacka alla som kom på dopet och för alla fina gåvor Bella fick. Kul att så många ville dela den här dagen med oss.

Nu ska jag snart gå ut på en promenad. Ska gå bort till församlingshemmet och lämna tillbaka nyckeln. Elvis och Bella får givetvis följa med.

Nu är det dags för frukost här på Älvdalsvägen 5. Hembakat bröd, kaffe och yoghurt får det bli.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador