Mer bilder från dopet

IMG_6969
Råda kyrka


IMG_6797
Dags att göra sig i ordning för dagens spektakel


IMG_6806
Snart är den på!


IMG_6809
Snart skriker jag. Vill INTE ha mössa.


IMG_6830
Underbara prästen Monika Drewes. Bara såå bra.


IMG_6838
Mats, Annika, Izabella, Daniel, Suzanne och prästen.


IMG_6841
Alla är samlade.


IMG_6847
Handpåläggning


IMG_6853
Izabellas gudföräldrar/faddrar Mats och Annika Sundgren


IMG_6867
Mats häller upp dopvattnet.


IMG_6871
Här sover Izabella och tro  inte att hon vaknade när hon fick vatten på huvudet!


IMG_6885
Samuel (Izabellas tremänning) och hans morfar Robert.


IMG_6887
Daniel tänder ljuset.


IMG_6922
Melina var på strålande humör. Hon tar sig fram hoppandes, lite roligt att se. Alla sätt är bra utom dom dåliga!


 IMG_6934
Nu är dopet över. Men vi poserar lika glatt ändå.


IMG_6939
Rättar till outfiten en aning.


IMG_6947
Hej världen. Det är jag som är Izabella Kristina Pedersen Sjöberg!


IMG_6952
Lilla familjen!


IMG_6956

Ja vi ser rätt nöjda ut alla tre!

Kommentarer

Anonym sa…
Så spännande att se vilka kort du tyckte var bäst! Vi tyckte ganska lika måste jag säga.
Bra att du blev nöjd!
Kram!
Ja jag märkte det sen att vi valt samma bilder! Tusen tack för att du var med och fotade under dagen.
Gud va fina ni är. Närbilden på familjen Sjöberg-Pedesen är jättefin tycker jag.

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador