Ännu ett årsmöte

Jepp, årsmöte nummer två lagt till handlingarna. Den här gången var det Hagfors Brukshundklubb... Har ju alldeles nyss blivit medlem så jag tyckte det var ett bra tillfälle att knyta kontakter. Å så passade jag på att anmäla mig å Elvis till valpkurs. Blir nog nån gång i april, beror lite på vädret fick jag förklarat för mig. Ser fram emot det, ska bli kul att få börja träna den lille vildingen! Här kommer förresten lite bilder på vovva:






Hehe, det är en riktig gottegris som mer än gärna ligger i soffan och gottar sig!


Nu kommer däremot en bild som inte är lika rolig. Passade på att ta ett kort på Simon Johanssons Volvo 240 efter tävlingen i Torsby. De körde av vägen och sen kom det en annan bil som körde på deras... Bilen blev inte så fager. Simon är lillebror till Daniel som jag åker med. Info för er som inte vet det redan...

Kommentarer

Petra sa…
usch ingen vacker syn alltså simons bil, men de andra bilderna var fina. Va han växer.. Kram

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador