Finnskogsvalsen

Jepp, idag gäller det. Årets första rally för min del. För er som inte vet så är jag co-driver åt en kille som bor i Molkom, Daniel Johansson. Han tävlar dock för Hagfors MK :)
Tävlingen går av stapeln runt Torsby och start och mål är vid Stjerneskolan, första start är först klockan 15 så det blir mörkerkörning för hela slanten. Något som jag inte är helt entusiastisk över. Men,men... Bra träning blir det iaf inför tävlingen i Hudiksvall 14 februari. Då är det supercupen å gäller lite mer.
Mamma och pappa ska med å titta idag. Vi åker nog strax efter kl 11 skulle jag tro. Daniel ska inte med, han har alldeles för mycket att göra inför rally-SM 31 januari. Har tagit på sej att vara sträckchef på sprinten som går vid Hagforsvallen. Var ska sleven vara om inte i grytan, hihi. Förresten, ni måste kolla in rally-bilagan som VF säljer, där är nämligen Daniel med. På bild å allt!!!

Nej nu har jag inte tid att blogga mer, måste gå ner å få i mej lite frukost. Elvis är oxå hungrig gnyr han här inteill. Tjingeling! Å du, håll tummarna för att det går bra på rallyt idag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador