Fick rosor idag!

Idag åkte jag till stallet innan Daniel for till jobbet. Tyckte det var lika bra att komma iväg i tid. Annica var i stallet samtidigt som jag så det blev en hel del prat... Tar lite längre tid än om jag skulle vara ensam i stallet. Men det är ju så kul med sällskap! Kom nog hem vid fyra-tiden skulle jag tro. Blev så himla glad när jag kom in i köket. På bänken stod en vas med tre rosor. Ett jättegulligt kort satt fast på en av rosorna. Jag blev så glad att det nästan kom en tår i mitt öga. Min kille är helt underbar!!! Han vet då hur man ska göra...

Visst är rosorna vackra?!
När jag efter en stund kommit tillbaka till verkligheten efter den glada överraskningen med blommorna bestämde jag mig för att mysa till det med en kaffe latte och syltkakor. Det är inte bra att ha så mycket kaffebröd hemma hela tiden, jag orkar inte låta bli... Men å andra sidan är det kul att kunna bjuda på hembakat när man får gäster.

Fikapaus!

Imorgon har jag inget direkt på schemat. Blir väl att laga mat vid lunch-tid och sedan åka till stallet en sväng. Spaghetti och köttfärssås står på menyn. Gott!

Nu är det sängen som gäller för min del. Elvis har redan lämnat in handduken för idag, hehe.
Go natt alla vänner!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador