- Var är du? Jag har krockat.

Var i stallet på eftermiddagen. Stod och mockade i godan ro när min mobil ringde. Det var mamma. Hon undrade var jag var. Hon sa att hon hade krockat med bilen och ville ha skjuts tillbaka till jobbet. Jag kunde ju inte komma på stört då jag har en bit in till Hagfors från stallet. Men mamma sa att hon skulle fixa skjuts av nån annan. Jag skyndade mig ändå och efter 10 min var jag klar i stallet å åkte till mammas jobb. Som tur var blev ingen människa skadad. Å som mamma brukar säga: plåt, det finns det gott om!
Nu står golfen på verkstad i Ekshärad. Imorgon bestämmer de om bilen ska lagas eller om den ska gå till himlen. Kanske måste vi börja leta bil?!

Nu börjar det närma sig... Jag har anmält Elvis till utställning i Örebro 8 februari. Har tränat ganska mycket på att stå stilla och se vacker ut :) Det går bra nu, verkar som om Elvis har fattat vinken. Men det där med att springa lugnt bredvid mig, det tycker han är hur töligt som helst. Hoppa fram, ja det är hans melodi. Å det är han bra på med. Tror dock inte att domarna kommer va lika imponerad av det ;)
Meningen är att jag tillsammans med Susanne och Anna ska träna på det där nu på fredag. Måste ju ha andra hundar med, annars är det ingen idé. Elvis måste ju ha störningsmoment.

Imorgon ska jag förresten på anställningsintervju! Klockan 15 ska jag vara på plats. Håll en tumme för mig! Skulle vara såå kul om jag fick jobbet.

Kommentarer

Anonym sa…
Lycka till så fantastiskt mycket, tjejen! Hoppas någon har kunnat hjälpa dig repetera. Ring imorgon förmiddag annars... Jag tror att det kommer att gå galant! Jag ska tänka på dig imorgon så får du berätta allt om intervjun sen. Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador