1:A BHKL, BIR och HP!

1_PRISHPBIR

Det gick såå bra på utställningen igår. Jag är jättenöjd. Å det roligaste var att det var tre vuxna hanar med (Elvis inräknad). Det hör inte till vanligheten. Tyvärr var det ingen tik med...
Elvis slog båda de andra två hanarna. Min lilla prins. Sen i gruppfinalen blev han tyvärr oplacerad men jag är nöjd och glad ändå.

Kritiken löd så här: Vacker hane, ännu något lätt i typ. Vackert kilformat huvud, fina ögon, bra öronplacering. Bra bett. Fin hals o rygglinje. Framskjuten skuldra, kort överarm. Tillräcklig bröstkorg. Bra vinklar bak. Vacker päls o färg. Något urfälld. Rör sej med bra steg. Välvisad.
Domare: Jane Edvinsson 

Idag har Bella och jag provat på det där med babysim. Gick bra, jättebra faktiskt till och med. Bella tyckte det var helt ok. Flöt runt i bassängen i säkert 15 minuter. Hon flöt både på mage och rygg. Det där med att flyta på ryggen var dock liite obehagligt. Men ändå ganska helt ok. Instruktören som hette Pia var jättegullig och pedagogisk så det kändes finfint. Nu har vi bestämt att vi ska åka till Torsby på babysim varje måndag. Har inhandlat ett par baby-badbyxor dagen till ära!!! Ett par i neon-orange, hihi. 
Vi åkte tillsamman med Sara och Colin, de är ganska rutinerade på det här med babysim så det var skönt att ha dem med. Nästa gång är det de som tar bilen. Perfekt när vi kan samåka!

Kommentarer

Anonym sa…
Härligt!
Jag undrade just när du skulle skriva om tävlingen. Sitter här ochpimpla rsoppaochdatornärkonstigsådenläggerinmellanslagen närdenkännerfö rdet.Intressanttextdetblirdåm åstejagsäga... Denhärhimlarnsmagenvil lintegemedsigsånuska viåkaochhandlalitemag vänligmatsådenfårenpa usnågradagar.Detärd envärd. NuharMelinatröttnat. Hadetbästsåhörsvi! Kram!
Haha, ja det var inte helt lätt att läsa det du skrivit.
Är jättenöjd med Elvis!
Jag ska försöka ringa dej imorgon om du inte har annat för dej. Jag provar så får vi se.

Ha det bra så länge.
Kram
Anonym sa…
Jo, jag har en del för mig. Men vi kan höras på kvällen. Eller imorgon. Fungerar nattlampan bra förresten?
Nu hör jag att jag ska byta en bajsblöja.
Kram!

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador