En helt vanlig tisdag. Med sol!

Känner mej ganska utvilad efter gårdagens äventyr. Jisses va trött jag var efter att jag kom hem från Torsbybadet igår. Att det kan ta så på krafterna... Men iofs var jag rejält trött efter söndagens hundutställning också. Nog bra att jag inte ska på några större äventyr idag. Bara till vårdcentralen och lämna tillbaka bröstpumpen och sen till stallet. Eftersom Bella är 3 månader gammal får jag inte längre donera bröstmjölk. Har nåt med att mjölken får ett annat energi-innehåll nu så den lämpar sej inte till nyfödda. Så nu ska pumpen tillbaks och jag väntar spänt på att det ska trilla in lite pengar på kontot. Undrar hur många liter jag donerat och hur mycket pengar det blir. Nu är ju inte det det primära, hur mycket pengar jag tjänat ihop. Det viktigaste är att jag har kunnat hjälpa andra föräldrar som fått förtidigt födda barn. Känns riktigt bra i själen!

Glömde berätta igår att vi köpte lite grejer mamma och jag när vi var på hundutställning. En bur till Elvis (i tyg) och ett fodrat täcke.
Kolla så fint det är. Kanske inte syns så bra men det är marinblått och beige. Snyggt! Å så är det reflexer på så Elvis Pelvis kommer synas bra i mörkret!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador