Grand finale

Då var grundkursen avslutad för mej och Elvis. Tycker vi har klarat av den bra, ja med bravur skulle jag till och med kunna skriva. Haha, lite självgod får man väl vara?! Skämt åsido, Elvis är en mycket duktig och lydig hund med framtiden för sej. Så jag behöver inte skämmas när jag säger att han har potential. Jag skrev upp mej som intressent på fortsättningskurs, får väl se om jag har tid och lust när den börjar. Men det blir inte förrän till våren tidigast. Vi hade köpt ett litet blomarrangemang till våra kursledare som de blev väldigt glada över. De bjöd oss på tårta och det togs tacksamt emot, jättegod! Tack Britt och Ingemar för en rolig och lärorik kurs!

Idag åkte jag till min svåger direkt efter jobbet. Det heter väl så? Daniels bror alltså, blir han svåger till mej? Skit samma. I vilket fall så åkte jag hem till Eric, han har just fått sej egen lägenhet. Hade lovat honom att hjälpa till med hans gardinbekymmer. Nu är det beställt till samtliga fönster. Det kommer att bli skitbra. Sa till att han skulle hojta till när gardinerna kommit, så jag kan hjälpa honom att sätta upp dem.

Imorgon ska då jag och Annica äntligen åka till Väse och kolla på den där hästen. Var ju meningen att vi skulle gjort det redan i söndags men då fick ägarna förhinder så vi ställde in resan. Åker direkt efter att jag slutat jobbet. Ska bara hem och hämta Elvis sedan bär det iväg. Det är ju klart att Elvis-gubben ska följa med oss när vi ska ut på såna äventyr, haha.

Nu börjar klockan bli mycket så jag ska väl ta och göra mej i ordning för bingen. Borsta bissarna och på med morgonrocken och tofflorna, sedan bär det av en trappa upp. Natti!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador