Rida?!

Idag ska jag till stallet och hälsa på Freyr. Tänkte faktiskt passa på att rida lite i paddocken nu när det är belysning där. Toppen! Longerade Freyr igår så jag tror ett ridpass är perfekt tajming idag. Daniel ska till motorklubben på styrelsemöte så han har att göra. Men innan jag drar iväg till stallet och han till klubben så får det bli middag: mos och fiskpinnar får det bli. Inte helt fel. jag har ätit kalops i tre dagar nu så det börjar jag tröttna på. Men va god den blev!!! Mmm…

Ingen Gugge Grävling har vi fått i fällan heller. Jag har börjat ge upp. Har han redan gått i ide eller har han rent utsagt flyttat? Har i alla fall varken hört eller sett nåt tecken på grävlingsaktivitet på länge nu.

Imorgon är det fredag igen och snart helg då förstås. Veckorna går så fort! Den här helgen har jag inte nåt direkt planerat förutom julbord på söndag. Förmodligen om vi hinner blir det en liten sväng på stan då också eftersom det är första advent och skyltsöndag. Lördagen får jag spendera inomhus med att städa. Behövs verkligen nu…

Nu ska jag åka hem, ha det!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador