Snön faller

Har just kommit in från morgon-prommisen med Elvis. Det är alldeles vitt ute på marken. Snö faller från himlen! Men det är inte så kallt ute och det är blötsnö som kommer ner.

Får köra försiktigt för jag ska ju till Karlstad idag. Har tid hos tandhygienisten klockan 11:20. Egentligen är det väl vansinne att åka till Karlstad bara för att gå till tandis, men jag tycker hon är så himla bra så jag vill inte byta till nån i Hagfors. Då blir det bara att sätta sej i bilen å åka helt enkelt. Ska bli trevligt idag dock för jag får sällskap till residensstaden. Petra ska ner till sin kiropraktor så då passar det ju super att vi samåker. Du kan fethajja att vi kommer att gå i lite affärer efteråt, haha.

I förrgår var ju Annica och jag å tittade på en arabvalack på 15 år. Det var inget som föll Byström i smaken. Jag gillade inte hästen så där mycket jag heller. Han var trevlig å så, det var inte det, men han verkade lite svår att rida. Dessutom såg han lite knepig ut, hade lite konstig kroppshållning.

Opps! Nu kom Petra. Bäst att hoppa in i duschen så man blir klar för avfärd. Skriver mer senare idag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador