Fika på Wienerkonditoriet

Jag och Bella har just kommit hem från en trevlig fika på Wienerkonditoriet. Det var Jan Yng som kom och hämtade oss på förmiddagen och tog oss med ut på turné. Tack för fikat och sällskapet jan! Vi kommer till Bilhallen nån dag så du får hålla i lilla Bella. Snart kan du inte slingra dej undan mer, hihi.

Nu har jag för en liten, liten stund sen sett till så att Bella har fått ett litet mellanmål. Vi ska alldeles strax åka upp till BVC för att vägas och det är strax före egentlig mattid. Därför passade jag på att erbjuda henne en liten slatt och det var tydligen välkommet. Hon tog inte så mycket, men nu vet jag att hon står sej tills vi kommer hem igen. Mycket bilåka idag blir det! Men det är kul att känna att man kan ta sej utanför dörren. Var så tråkigt när Bella var riktigt liten, att sitta inne dagarna i ända. Ev kan det till och med bli en liten promenad senare i eftermiddag. Vädret är strålande ute nu och håller det i sej, ja då måste vi få lite frisk luft.

Nu måste jag göra i ordning oss för BVC, återkommer med rapport därifrån senare. Ska bli spännande att se vad hjärtat väger idag. Över tre kilo gissar jag på i alla fall…

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador