Min lilla prinsessa

Titta så söt hon är min lilla goding när hon sover! Mammas lilla piga..
 

Det gick fint idag på hembesöket. Izabella väger nu 2255 gram, det går stadigt uppåt. Hon hade inte ökat lika mycket  nu som förra gången, men det är ändå helt klart godkänt. Man räknar på att barnen ökar ca 150 gram i veckan, och den kurvan följde hon idag. Hon hade gått upp 70 gram på tre dagar… Men vi beslöt att låta sonden sitta kvar. Jag tycker att hon har blivit något sämre med amnigen, hon kan sova över mattiderna utan problem flera gånger.
Å det känns inte helt bra om hon drar ut på måltiderna och ibland inte tar nåt alls. Nej, då vill jag allt ha kvar sonden som säkerhet. Men jag ska ändå försöka att inte använda den gjorde jag och Inga-Lill upp. När hon kommer nästa gång får vi se. Kanske blir det jag som får åka till Karlstad. Ska höras på telefon på måndag för att göra upp hur kommande vecka ska se ut med besök.

Jag har just mumsat i mej en bit tårta. Till det en god kopp färskbryggt kaffe. Man måste ju vara noga med mellanmålen, hehe. För att inte tala om maten. Ikväll blir det en köttbit och förmodligen potatisklyftor till. Å broccoli vill jag också ha.
 
Nu ska jag väcka prinsessan och se om hon inte vill ha sej lite mat. Börjar bli dags för det nu. Upp och hoppa!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador