Ny kamera!

Jepp, då har den äntligen kommit, min nya digitala systemkamera. Kul det ska bli att börja fota. Å nu har jag ju verkligen objekt att fota också. Tänker först och främst på Bella, men Elvis och Freyr är ju också bra kandidater. Kanske kan man få med sambon på en bild… Har iaf bestämt mej för att jag vill ha en familjebild inom kort. Men då måste man ju försöka stajla till sej lite, har inte blivit mycket av den varan på sista tiden, haha. Ser väl mer eller mindre ut som en hippie som lever på övertid, det är i alla fall så jag känner mej.

Idag var jag, Elvis och Bella till stallet. Motionerade inte Freyr utan jag mockade bara och gav hästarna lunch. Sen pratade jag en massa skit med Annica förstås, hon var också där. Trevligt med sällskap!

På tal om det, ja sällskap alltså. Therese ringde alldeles för en liten stund sen och ville komma bort å hälsa på. Skitkul! Hon var ute på promenad med hennes jycke Xandor och tyckte det var på tiden att hon fick se Bella. Det håller jag med om.

Så det är väl lika bra att jag avslutar detta bloggande för den här gången. Nästa gång kanske jag lägger upp najsa bilder tagna med den nya kameran. I like :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Gruvrundan

Nej! Vattenskador